facebook
Каталог товарів
Стелли

Стелли

Стелла – реклама, що працює цілодобово

Рухаючись містом, ми невимушено споглядаємо різні види рекламацій, навіть не усвідомлюючи того. Стелла – одна з найпопулярніших. Щоразу, заїжджаючи на автомобільну заправку, ми завжди бачимо високу, метрів до 30 вертикальну конструкцію, на якій зображено логотип компанії, вартість пального та інші додаткові послуги. Подібним видом зовнішньої реклами оснащені й автосалони, великі торгові комплекси, бізнес-центри. Навіть при в’їзді у місто першим, що кидається у вічі, є стелла (так, кам’яна глиба з назвою міста і гербом – це також прототип рекламної стелли). Тож, складна об’ємна конструкція, найчастіше виготовлена з композитних матеріалів, з використанням різних нестандартних креативних (підсвічування, об’ємні літери) та технічних рішень (наявність елементів, які б легко демонтувались) не лише є орієнтиром для споживача, а й формує імідж компанії. Адже іноді достатньо погляду, щоб зрозуміти (наприклад, лише за кольором), що це за бренд.

Існує кілька вагомих підстав обрати для популяризації послуг саме цей вид зовнішньої реклами. Отже:

  • Місце розташування. Очевидно, що це найкращий оглядовий майданчик як для пішоходів, так і для водіїв. У нічний час, зазвичай, використовується освітлення, що максимально привертає увагу.
  • Унікальність конструкції. Не існує ніяких стандартів у проектуванні – все залежить від дизайнерських рішень і побажань замовника. Стелла може бути різної форми (наприклад, у вигляді годинника, чашки) і розміру, оснащуватись будь-якими елементами (літерами, декором, щитами тощо), поєднувати в собі інформацію абсолютно різних рекламодавців (продуктові товари, сервіси, ігрові майданчики, кінотеатри).
  • Міцність, витривалість і безпечність. Попри важкі стаціонарні форми (металевий каркас, що фіксується на армованому бетонному фундаменті, а зверху обшивається пластиком) існують і легкі мобільні конструкції. Та до будь-якого виду висувається вимога – не піддаватись впливу зовнішнього середовища. Ніякі погодні вибрики не повинні завдавати шкоди ні виробу, ні оточуючим.
  • Індивідуальність. Усі шукають ту форму, дизайн чи кольорову гамму, що зробить їх максимально впізнаваними.
  • Респектабельність. Так, це не дешево, але це працює 24 години на добу без перерви і своїми формами підкреслює статус вашої компанії чи бренда.

Приклад наших робіт

ВИГОТОВЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ СТЕЛ ЧЕРКАСИ, КИЇВ, УКРАЇНА

 

Виготовлення рекламних стел Черкаси, Київ, Україна – один із найпопулярніших на сьогодні видів зовнішньої реклами. Проінформований – означає озброєний. Саме так стратегічно мислять власники бізнесу, які обирають стели як вид зовнішньої реклами для свого бізнесу. Вони хочуть завчасно проінформувати свого клієнта про свій бренд, розповісти йому, скажімо, чим саме займається компанія і що його чекає за рогом вулиці. Ця конструкція не може залишитися непоміченою як мінімум через свій розмір, а як максимум через оригінальний дизайн та цілодобове підсвічування.

Поліграфічний центр 306 займається виготовленням та монтажем рекламних стел.

Рекламна стела (або як її ще називають «пілон») – рекламна вертикальна площина (може бути одностороння чи двостороння, із підсвічуванням чи без підсвічування), на дуже стійкій конструкції, яку встановлюють уздовж доріг, магістралей, у великих людних місцях. Вона виконує не тільки рекламну функцію, а ще й інформаційну та навігаційну – допомагає орієнтуватися на місцевості. Найчастіше на нього розміщують логотип компанії та коротку інформацію про вид діяльності та місце розташування магазину / салону / АЗС / аптеки / кафе і т.д. (розміщують їх, зазвичай, у безпосередній близькості до рекламованого об’єкту).

Серед переваг Виготовлення рекламних стел Черкаси, Київ, Україна можна назвати солідність, адже великі розміри цього виду зовнішньої реклами підкреслюють впливовий статус організації, унікальність, бо виготовити стелу можна будь-якої форми, додати будь-які декоративні елементи, підсвітку, активність – завдяки підсвічуванню цей вид реклами працює цілодобово, безперервно заманюючи все нових і нових клієнтів у ваш бізнес.

Поліграфічний центр 306 має власне виробництво, працює без посередників, а тому із легкістю виготовить для вас стелу будь-якого розміру, форми та складності.

Пропонуємо такі види стел для вашого бізнесу:

  • іміджеві стели – створені для покращення позицій компанії серед конкурентів, зміцненню репутації;
  • стели автозаправних станцій, виготовлені у фірмовому стилі АЗС;
  • інтер’єрні стели – виготовлені для розміщення рекламної та навігаційної інформації усередині приміщень;
  • світлові та несвітлові стели – із підсвічу вальними елементами та без них;
  • стели-показники міст, сіл, областей;

Рекламні стели через свій дуже немаленький розмір мають гармонійно вписуватися у навколишню архітектуру, тому необхідно дуже ретельно попрацювати над дизайном стели: шрифт повинен бути читабельним та видним із великої відстані, кольори відповідати фірмовому стилю компанії та не вступати у конфлікт із кольором тексту. Ви можете звернутися до нашого поліграфічного центру із вже готовим дизайн-макетом вашої майбутньої стели (пілону) або ж звернутися за допомогою до наших дизайнерів. Всі вони професіонали із багаторічним досвідом роботи, кваліфіковані фахівці, які врахують усі ваші побажання та особливості цього виду зовнішньої реклами, розроблять ефектний, оригінальний, унікальний та запам’ятовуюючий дизайн для стели, подбають про те, аби ваші потенційні клієнти просто не могли не побачити вашу стелу, а конкуренти серйозно похвилювалися.

Щодо матеріалів, із яких виготовляють стели, то ними частіше всього є акрил, пластик, метал, алюміній, полікарбонат. Для підсвічування використовують світлодіоди, люмінесцентні лампи, неон. 

Рекламні стели дозволять їхнім власникам презентувати свій бізнес як успішний та респектабельний.  Виготовлення рекламних стел Черкаси, Київ, Україна – спосіб отримати більше нових клієнтів, гучно заявити про свій бізнес та полоскотати нерви конкурентам.

This site is registered on wpml.org as a development site.